Coming Out Day: “Bi zijn is ook een vak!”

Hoewel dit al uit oktober 2014 is, wil ik het jullie niet onthouden. Het is nog steeds actueel.

Vrijdag 10 oktober 2014

Giel Beelen: Ik riep vroeger altijd dat ik bi was, maar heb uiteindelijk alleen maar achter meisjes aangezeten. Eigenlijk ben ik dus nooit echt uit de kast geflikkerd. Aan de ene kant vind ik het wel jammer. Leuk en openhartig gesprek met Rogier en Quirine, die beide biseksueel zijn. Interessant, want hé: als je bi bent, dan is alles toch concurrentie?

Klik op de link om het filmpje te zien met o.a. de interviews met twee biseksuelen, Rogier en Quirine, in het kader van Coming Out Dag en de slogan daarvan: “Bi zijn is ook een vak”.

http://giel.vara.nl/media/322131

Bizijnisookeenvak.jpg

Tags: , , , , , , , , , ,

