“Ik begreep de verliefde gevoelens van mijn man”

De Nederlandse Debbie Van Houten (37) was tien jaar getrouwd met haar man Randolf (38), toen hij opbiechtte verliefd te zijn op een mannelijke collega. Ondertussen zijn ze alledrie verliefd op elkaar, slapen ze samen en hopen ze ooit te trouwen. En de kinderen, die vinden het allemaal geen probleem. Dat vertelt het trio aan LINDAnieuws.
Toen Debbies man uit de biecht klapte over zijn gevoelens voor een mannelijke collega, wist ze naar eigen zeggen meteen dat het om Jorn ging. “Toch had ik geen idee dat Randolf gevoelens voor mannen kon hebben, en zelf zei hij ook verliefd te zijn geworden op zijn persoonlijkheid en niet op het geslacht van Jorn,’ begint ze haar opmerkelijke verhaal.

“Ik begreep de verliefde gevoelens van mijn man”
“Uit een goed gesprek met Randolf bleek meteen dat hij zijn gezin en kinderen (nu negen en zeven) niet wou opgeven. Niet veel later kwam Jorn (26) voor het eerst op bezoek, en ik begreep meteen de verliefde gevoelens van mijn man”, zegt Debbie. Met haar toestemming mochten de twee elkaar blijven zien, maar wel altijd bij hen thuis. Nooit in het openbaar. Maar dan gebeurde wat niemand ooit had durven denken; Debbie begon ook zelf steeds meer en meer gesteld te geraken op Jorn.

Jorn werd ook verliefd op Debbie
Vanaf 2014 kwam Jorn op wekelijkse basis over de vloer bij de twee, en het contact werd nog intensiever toen Jorn aan Debbie vertelde dat hij ook verliefd was geworden op haar. “Ik kon het bijna niet geloven, want ook ik had hem dus al die tijd leuk gevonden,” vertelt ze aan LINDAnieuws. Het duurde niet lang voor Jorn bij het koppel introk.

“De kinderen reageerden erg positief”
“Aan de kinderen vertelden we eerst dat er een vriend van papa kwam slapen, omdat die net uit elkaar was gegaan met zijn vrouw (wat ook echt zo was). Maar toen we later vertelden dat we alledrie verliefd waren op elkaar, reageerden de kinderen daar erg positief op. Ze hadden er absoluut geen problemen mee. Ook de ouders van Randolf, Jorn en de vader van Debbie reageerden prima, alleen mijn moeder en zus hebben het moeilijk. Daar heb ik tijdelijk even geen contact meer mee, om het allemaal wat te laten rusten.”

Debbie probeert zwanger te geraken van Jorn
De drie kochten ondertussen al samen een huis in het Nederlandse gehucht Rosmalen, en ze hopen ooit met zijn drietjes te kunnen trouwen. Al mag dat tot nog toe niet volgens de Nederlandse wet. Debbie probeert momenteel ook zwanger te geraken van Jorn. “Helaas kan hij het kind niet erkennen, omdat ik getrouwd ben met Randolf. Erg vervelend. Volgens onze advocaat kan Jorn het kind pas proberen erkennen als het geboren is. Al is hier weinig informatie over te vinden.” Ze sluit af met een oproep voor meer info, van mensen die hier meer ervaring mee hebben.Debbie

Tags: , , , , , ,

